Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.
Vi rekommenderar
GastroMerit
Värdskap, service och gästkommunikation
Att arbeta med värdskap och service på hotell och restaurang, kan vara det roligaste som finns! Den här kursen vänder sig till dig som arbetar med service inom hotell och restaurang.
Webbutbildning - Grundutbildning i service och bemötande
Vill du öka kundnöjdheten och bli bättre på att möta dina kunders förväntningar? Kursen vänder sig till dig som arbetar inom café och restaurang och vill höja nivån på verksamhetens service och bemötande.
En servicekurs för dig som är ny i restaurangbranschen
Har du nya medarbetare som arbetar i restaurangbranschen för första gången eller är du själv en av dem? Under den här halvdagen får du grunderna i vad bra service innebär. Du får också kunskaper som är viktiga för att utvecklas och trivas i servicebranschen.
Skräddarsydd utbildning. Det här är en skräddarsydd utbildning där vi gör ett unikt upplägg för dig/er som passar er verksamhet och ert sätt att vilja arbeta för ett bra serviceskap. Kursen fokuserar på frågor om vad service är och belyser hur framgångsrika företag arbetar med att utveckla sin servicenivå med hjälp av storytelling, gästpsykologi och skräddarsydda servicemöten.
Skräddarsydd utbildning Vill du lära dig grunderna i modernt service-, värdskap och matsalsarbete? Vi skräddarsyr ett upplägg för dig som passar er verksamhet och ert sätt att arbeta för ett bra serviceskap. Servering är så mycket mer än att sätta en tallrik framför gästen. Arbetet bottnar i många regler och traditioner som ligger till grund för arbetet i den moderna matsalen.
Under denna kurs kommer vi att gå igenom vikten av att skapa en regisserad föreställning samt hur vi genomför den. Det gör vi för att vi ska kunna jobba mot målet att ha 100 % nöjda gäster och personal som ser en utveckling i sitt arbete och stannar med oss under längre period.
En kurs i merförsäljning på restaurang, där du får träna på gästrelationer och hantering av självkänsla. Du lär dig om hur du kan bli bättre på att öka ordervärdet.
Driver du en restaurangverksamhet och vill att din personal ska jobba mer effektivt och ha gästen i fokus? Har du många unga anställda utan tidigare yrkeslivserfarenhet? Då passar den här introduktionskursen i service och merförsäljning perfekt.
Bra ledarskap är en förutsättning för att lyckas på kort och lång sikt, speciellt i hotell- och restaurangbranschen, där du konkurrerar om både gäster och personal.
En kurs i ledarskap och gruppdynamik för att lära dig förstå vad som händer i din arbetsgrupp och varför, när det funkar bra och när det inte funkar så bra. Kursen utförs som en workshop för chefer som vill förstå gruppdynamik och bli mer flexibla ledare.
Kurs – Konflikthantering och konsten att hantera svåra samtal
Här får du aktivt träna på de färdigheter som krävs för att genomföra svåra samtal och skapa beredskap för konflikthantering. Kursen bygger på upplevelsebaserat lärande.
Nyhet! Tvådagarskurs – Attraktiv arbetsgivare och rekrytering
Utbildning i lönsamhet, utveckling och rekrytering av nya medarbetare på restaurang, café, bar, hotell eller storkök. Du lär dig att bli en attraktiv arbetsgivare och vad som krävs för att locka kompetenta och engagerade medarbetare.
Du har artiklar i kundvagnen. Byte av datum innebär att hela ordern får ett nytt leveransdatum.
Det kan även innebära att de artiklar du har i kundvagn får ett nytt pris pga eventuella kampanjer.
Din kundvagn är redan godkänd. För att se order gå till Mina beställningar under Mina sidor.
Det finns artiklar i din kundvagn, vill du gå till den?
Tiden för sista beställning har passerats. Artiklarna i din kundvagn kommer automatiskt att flyttas till närmsta tillgängliga leveransdatum. Om du väljer att avbryta kommer kundvagnen att tömmas.