Din order- & leveranskalender
= vald leveransdag
= tillgänglig leveransdag
= beställning lagd
Välj datum för inventering/prisberäkning

GastroMerits service- och ledarskapsutbildningar

Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.
GastroMerit

Värdskap, service och gästkommunikation

Att arbeta med värdskap och service på hotell och restaurang, kan vara det roligaste som finns! Den här kursen vänder sig till dig som arbetar med service inom hotell och restaurang.
GastroMerit

Webbutbildning - Grundutbildning i service och bemötande

Vill du öka kundnöjdheten och bli bättre på att möta dina kunders förväntningar? Kursen vänder sig till dig som arbetar inom café och restaurang och vill höja nivån på verksamhetens service och bemötande.
GastroMerit

En servicekurs för dig som är ny i restaurangbranschen

Har du nya medarbetare som arbetar i restaurangbranschen för första gången eller är du själv en av dem? Under den här halvdagen får du grunderna i vad bra service innebär. Du får också kunskaper som är viktiga för att utvecklas och trivas i servicebranschen.
GastroMerit

Skapa merförsäljning

Bra ledarskap, varmt värdskap och inspirerad personal hjälper dig till ökad lönsamhet i din verksamhet.
GastroMerit

Sälj som ett team

Skräddarsydd utbildning.
Det här är en skräddarsydd utbildning där vi gör ett unikt upplägg för dig/er som passar er verksamhet och ert sätt att vilja arbeta för ett bra serviceskap. Kursen fokuserar på frågor om vad service är och belyser hur framgångsrika företag arbetar med att utveckla sin servicenivå med hjälp av storytelling, gästpsykologi och skräddarsydda servicemöten.
GastroMerit

Grundläggande service- och restauranghantverk

Skräddarsydd utbildning
Vill du lära dig grunderna i modernt service-, värdskap och matsalsarbete? Vi skräddarsyr ett upplägg för dig som passar er verksamhet och ert sätt att arbeta för ett bra serviceskap. Servering är så mycket mer än att sätta en tallrik framför gästen. Arbetet bottnar i många regler och traditioner som ligger till grund för arbetet i den moderna matsalen.
GastroMerit

Utveckla restaurangens servicenivå

Under denna kurs kommer vi att gå igenom vikten av att skapa en regisserad föreställning samt hur vi genomför den. Det gör vi för att vi ska kunna jobba mot målet att ha 100 % nöjda gäster och personal som ser en utveckling i sitt arbete och stannar med oss under längre period.
GastroMerit

Kurs – Skapa merförsäljning

En kurs i merförsäljning på restaurang, där du får träna på gästrelationer och hantering av självkänsla. Du lär dig om hur du kan bli bättre på att öka ordervärdet.
GastroMerit

Onlineutbildning – Service och merförsäljning

Driver du en restaurangverksamhet och vill att din personal ska jobba mer effektivt och ha gästen i fokus? Har du många unga anställda utan tidigare yrkeslivserfarenhet? Då passar den här introduktionskursen i service och merförsäljning perfekt.
GastroMerit

Nyhet! Kurs – Schemaläggning och arbetsrätt

Leder du personal och vill bli bättre på schemaläggning? Då är det här kursen för dig.
GastroMerit

Kurs – Ny som chef – Tvådagars chefsutbildning

Bra ledarskap är en förutsättning för att lyckas på kort och lång sikt, speciellt i hotell- och restaurangbranschen, där du konkurrerar om både gäster och personal.
GastroMerit

Kurs – Ledarskap och gruppdynamik

En kurs i ledarskap och gruppdynamik för att lära dig förstå vad som händer i din arbetsgrupp och varför, när det funkar bra och när det inte funkar så bra. Kursen utförs som en workshop för chefer som vill förstå gruppdynamik och bli mer flexibla ledare.
GastroMerit

Kurs – Konflikthantering och konsten att hantera svåra samtal

Här får du aktivt träna på de färdigheter som krävs för att genomföra svåra samtal och skapa beredskap för konflikthantering. Kursen bygger på upplevelsebaserat lärande.
GastroMerit

Nyhet! Tvådagarskurs – Attraktiv arbetsgivare och rekrytering

Utbildning i lönsamhet, utveckling och rekrytering av nya medarbetare på restaurang, café, bar, hotell eller storkök. Du lär dig att bli en attraktiv arbetsgivare och vad som krävs för att locka kompetenta och engagerade medarbetare.

Läs mer Läs mindre

Vänta kvar, din sida laddas.